Vine a conèixer l’agricultura ecològica a l’Escola Agrària de Manresa

Itinerari verd Setmana BIOEn motiu de la Setmana Bio, l’Escola Agrària de Manresa obre les portes de la finca agrària can Poc Oli per mostrar les característiques de l’agricultura ecològica. Com es fomenta la biodiversitat? Com es valoren les varietats locals? Com es fa el control de les arvenses? I quins recursos utilitzem per retornar la fertilitat al sòl?

A través d’un itinerari guiat per la finca, tothom qui vulgui podrà conèixer les claus de la producció agrària ecològica amb l’ajuda de plafons informatius i tòtems didàctics interactius.

L’activitat es farà el dissabte 14 d’octubre de 10 a 11 del matí.

Les inscripcions són gratuïtes i s’han de gestionar a  https://bit.ly/itiverd