Una exposició revela l’impacte de la pedra seca en la biodiversitat natural

Exposició pedra seca en la biodiversitat natural - FUB abril 2024

La mostra es pot veure al vestíbul de la FUB1 fins el 19 d’abril

El vestíbul de la FUB1, l’edifici on hi ha ubicada part de les instal·lacions de l’Escola Agrària, acull fins el 19 d’abril l’exposició “Pedra seca i biodiversitat”. La mostra posa en valor la importància estratègica que tenen les construccions de pedra seca, com ara marges, cabanes de volta, cabanes de teula, cisternes i aljubs, basses, cogulles o cadolles, etc. per a la conservació de moltes espècies de plantes i animals. Aquests elements de pedra seca ofereixen refugi i recer, lloc d’alimentació i en definitiva microambients, que esdevenen autèntics punts calents per a la biodiversitat, la connectivitat i el paisatge.
L’exposició està formada per 16 plafons i està produïda La Llena Ambiental i 360 LAB. L’Escola Agrària de Manresa ha volgut portar-la a la ciutat perquè està en consonància amb els coneixements i els valors que transmet com a centre educatiu.
Horaris:
de dilluns a divendres de 8 del matí a 8 del vespre