Jornades de portes obertes a l’Escola Agrària de Manresa – Curs 2023-24

Jornades de portes obertes Escola Agrària de ManresaJa tenim a punt les dues jornades de portes obertes perquè tothom qui ho vulgui pugui conèixer de més a prop la formació reglada a l’Escola Agrària de Manresa.

Us ensenyarem la finca en producció ecològica can Poc Oli, entrarem als tallers, podrem fer una ullada a l’hivernacle, a les parcel·les que porta l’alumnat, i a les feixes d’assajos col·laboratius amb altres institucions, i coneixereu el professorat de l’Escola.

I també us detallarem:

• Com és la formació Dual i com funcionen les hores de pràctiques remunerades en empreses
  • El nostre programa de mobilitat internacional
  • Què pots esperar del Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Producció Agroecològica
  • I de què consta el Cicle Formatiu de Grau Superior en Paisatgisme i Medi Rural |Perfil professional

Vols venir?
Reserva’t els dimarts 21 de març  (CFGM) i 28 de març (CFGS), de 6 a 8 de la tarda.
Finca can Poc Oli.

Enllaços per inscripcions: