Pla d’obertura de l’escola

PLA D’OBERTURA DE L’ESCOLA AGRÀRIA DE MANRESA

FINAL DE CURS 20219-20. FORMACIÓ REGLADA.

Aquest Pla d’obertura regula el funcionament dels darrers dies lectius del curs 2019-20 de l’Escola Agrària de Manresa. Segueix les directrius del Departament d’Educació, recull les propostes i disponibilitat del professorat i prioritza la salut de les persones.

El presentem a través de l’espai web del centre per tal que tothom hi tingui accés.

• El curs 2019-20 finalitza el 19 de juny.
  • El curs, a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic.
  • La FCT pot allargar-se fins el 15 de juliol, inclòs.
  • No es farà cap classe lectiva presencial.
  • Les activitats telemàtiques es donaran a conèixer a través del calendari diari que s’envia per correu electrònic a tot l’alumnat.
  • Pel mateix mitja es comuniquen les proves de recuperació de cada unitat formativa.
  • No es farà cap examen presencial. L’avaluació es farà en base a lliuraments en format telemàtic.
  • L’assistència presencial de l’alumnat serà individual, amb cita prèvia d’acord amb cada professor/a, i amb la finalitat de facilitar la graduació de l’alumnat i/o el seu suport tutorial i d’orientació.
  • No hi haurà transport escolar.
  • L’alumne/a que vingui al centre haurà de complir totes les mesures de seguretat, portant mascareta i signant el full de declaració responsable (a sota teniu els enllaços als models).

Declaració-responsable_menors-edat-DARP.docx

Declaració-responsable_MAJORS-edat-DARP.docx

Referències

• Educació presenta el pla d’obertura de centres educatius per a finals d’aquest curs i per al proper 2020-2021 (accés).
  • Pla d’obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020 i per a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020-2021 (accés).
  • Instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius (per al desplegament del Pla d’Obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020 i per a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020-2021, aprovat pel PROCICAT en data 20 de maig de 2020) – JUNY 2020 (accés).