Inauguració del curs de les Escoles Agràries

La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Teresa Jordà i el conseller d’Ensenyament, Josep Bargalló, han presidit la inauguració oficial del Curs Acadèmic 2018-2019 de les Escoles Agràries (EA) de Catalunya.

L’acte l’ha acollit l’EA de Vallfogona de Balaguer. A part de les autoritats i del director de l’escola, han intervingut alumnes representants de totes les escoles.

Per part de l’EA de Manresa, Cesc Bonilla i Eugènia Tarrés, alumnes de 2n curs del CFGM de Producció Agroecològica, han parlat dels motius que els han dut a l’escola i han exposat dos dels projectes del centre: l’estada de FCT a Dinamarca i la cooperativa La Verdolaga.

Inauguració curs 2018-19 EAs