Debat sobre formació agroecològica

L’Escola Agrària de Manresa participa en el debat “Formación reglada en agroecología i relevo generacional” que organitza la “Sociedad Española de Agricultura Ecológica/ Sociedad Española de Agroecología (SEAE)”.

El debat s’emmarca en el cicle online “La agroecología ante los retos y oportunidades de la crisis climática, alimentaria y sanitaria”, constituït per foros temàtics, espais oberts d’intercanvi d’experiències, coneixements i opinions entre totes les persones de l’àmbit de la producció ecològica i l’agroecologia.

En aquest cas, els ponents convidats són:

• Ton Armengol, director de l’Escola Agrària de Manresa (EAM)
  • F. Xavier Sans, director del Máster de Agricultura Ecológica de la Universitat de Barcelona.

Podeu seguir el video d’aquest debat al segïuent enllaç

Així com els entegistraments de tots els altres debats aquí