Comencen les estades a les empreses dins de l’FP Dual

Alumne en pràctiques FP DualAquest curs 20-21 l’Escola Agrària de Manresa ha començat a impartir el CFGM de Producció Agroecològica en format DUAL. Així doncs, fins a 8 estudiants de primer curs, durant aquest mes de juny, s’han anat incorporant a les empreses agropecuàries on hi duran a terme una estada de pràctiques remunerades de fins a 1.000 hores, mentre es segueixen formant a l’Escola per tal de graduar-se.

Aquest nou model d’FP pretén recuperar la figura de l’aprenent, oferir una formació més pràctica i estrènyer llaços entre l’Escola i el teixit productiu, alhora que es proporciona a les empreses personal qualificat i format en les necessitats del sector.

Des de l’Escola creiem fermament en l’ensenyança Dual i esperem anar-la consolidant durant els propers cursos. Estem convençuts que aquest nou model aproparà els futurs professionals a la realitat del sector i els ajudarà a encarar el seu futur laboral amb èxit!