5/06/2017 – L’Escola Agrària de Manresa se suma a la Setmana Bio oferint un taller d’elaboració de pa

pa ecològicAmb motiu de la Setmana Bio, l’Escola Agrària de Manresa ofereix aquesta jornada amb esperit pràctic, amassarem farines de gran qualitat de la mà de l’Idris Cruz, mestre forner artesà del Forn Antic de Manresa.

Amb ell, coneixerem i parlarem dels processos d’elaboració del pa, de la massa mare, de les formes d’amassat a mà i de les farines de qualitat per tal de poder oferir pans de gran valor nutricional i organolèptic que fan que el aliment sigui únic.

Tot això compartint una experiència pràctica que ens emportarem a casa per poder enfornar.