XIV JORNADA DE FRUCTICULTURA

Jornada tècnica en línia

– Divendres 19 de febrer de 2021 –

L’Escola Agrària d’Alfarràs juntament amb l’Ajuntament de Benavent i l’associació de tècnics de L’ADV organitza la catorzena jornada en fructicultura. Aquesta jornada és una de les més exitoses de l’escola en el sector de la fructicultura.

Aquest any s’innova a la jornada realitzant-la en línia per garantir totes les mesures de seguretat sanitària.

Podeu veure l’horari i el programa de la Jornada en el següent enllaç:

Programa de la Jornada

La jornada d’aquest any es dividirà en 2 blocs:

• El primer bloc, s’abordarà un dels temes que més amoïnen als agricultors en general i als fructicultors en particular, la manca de medis de lluita per al control de patògens, a causa de les restriccions de la normativa europea I que, aquests darrers anys, encara s’ha accentuat més. Es descriuran els principals problemes fitosanitaris dels fruiters d’os i llavor i les seves limitacions en el seu control i es parlarà de la possibilitat d’emprar productes que no estan en el ROPMF mitjançant els mecanismes permesos per la legislació vigent.

• En el segon bloc es tractarà sobre el pla de modernització que el DARP i la Comunitat General del Canal de Pinyana estan duent a terme als diferents sectors de la zona regable i sobre la transformació de reg a tesa a reg localitzat.

Aquesta jornada es realitza en línia. Us hi podeu inscriure mitjançant l’enllaç que trobareu a l’apartat Inscripcions

El dia abans de la jornada rebreu l’enllaç d’accés a l’aula virtual des d’on podreu seguir-la.
Podeu consultar els vostres dubtes trucant a l’Escola Agrària d’Alfarràs (Tel.: 973 76 01 00 – A/e: jaume.castells@gencat.cat)

Desitgem que us animeu a participar en la Jornada que tant d’èxit té tots els anys.