Viatge tècnic a Segòvia 23/24

El passat mes de febrer els alumnes de l’EA Alfarràs van fer el viatge tècnic dels mòduls de Síntesi i Projectes, alumnat de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Producció Agroecològica i Grau Superior en Paisatgisme i Medi Rural.

Dins del viatge vam visitar el Campus del jamón @montenevado on vam poder fer un tast dels productes locals i aprendre les diferències entre els tipus de pernils. El Campus del jamón és un lloc de formació i investigació dedicat íntegrament al món del pernil.

Un any més vam gaudir de la formació i estada en el Campus 4.0 de @newhollandspain, veient la innovació en maquinària actual.

Gràcies a @agrotecmt , el Campus és un lloc de referència sobre maquinària agrícola que acull a molts tècnics a nivell nacional per donar formació.

També vam poder fer turisme cultural per Segòvia i sopar al restaurant #JoseMaríadeSegovia per degustar la gastronomia típica de la zona.

Tota una experiència de convivència i d’aprenentatges.