Sortida tècnica de l’alumnat de l’EA Alfarràs a Segòvia.

Els alumnes de l’Escola Agrària d’Alfarràs de segon de grau mitjà i de grau superior han desenvolupat la part pràctica del mòdul de Síntesi i de Projectes a Segòvia.

Els punt d’interès de l’estada s’han centrat en:

• L’ampliació de coneixements en maquinària agrícola.
      • Visita de finques fructícoles pioneres.

Al Campus de New Holland han pogut seguir tallers i formacions sobre maquinària agrícola. Els tallers han estat teòrics i pràctics.

L’alumnat ha pogut testar el funcionament de diferents tractors i maquinària diversa, al temps que s’han allotjat a les seves instal·lacions de Peñarrubia de Pirón, a la província de Segòvia.

Han visitat també la finca La Rasa, del grup Nufri, a Sòria, de 1045 hectàrees de fruiters i Fruites Queralt, també a Sòria.

Gràcies a les empreses col·laboradores!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *