Els nostres exalumnes:Miquel Aige

Andaní

“Fem hortalissa km 0 i treballem força perquè tot estigui bé per a què quan la gent vingui gaudeixi, a més, d’una experiència”.

Mai més ben dit! El Miquel Aige és pagès d’idees i de fets. Ha fet de la seva explotació i de la seva botiga un lloc agradable on comprar a peu de finca. Diu que el comprador vol veure com es conrea i quan passa per la vora, ho veu i s’atura.
Amb el seu soci Pau comercialitzen el que produeixen, tomates, melons, carabasses, síndries préssecs i altres productes que els subministren pagesos de proximitat, sabó, vi, confitures, etc. Miren de ser respectuosos amb el medi ambient, eviten els tractaments amb fitosanitaris sintètics i intenten treure partit de tots els recursos. En són testimoni les gallines que presideixen l’hort.
A més, a l’obrador que hi ha al darrere de la botiga, elaboren la seva kombutxa La Fresca, amb canyella, nabius, te verd, gingebre o safrà.
El Miquel va realitzar el seu itinerari formatiu com a jove agricultor a l’Escola Agrària d’Alfarràs.