Jornada de PORTES OBERTES a l’ EA Alfarràs el 8 de Maig 2021

A l’Escola Agrària d’Alfarràs celebrem un any més la jornada de portes obertes de l’escola. Aquest dia serveix per a què els futurs alumnes i les seves famílies puguin conèixer el nostre centre.

Aquest any us demanem que concerteu cita prèvia per tal d’organitzar-nos i garantir les mesures sanitàries a tothom.

Tots els interessats en els nostre cicle formatiu de Grau Mitjà en Producció Agroecològica, com els interessats en el Grau Superior de Paisatgisme i Medi Rural, poden demanar informació per qualsevol de les vies per assistir a:

Escola Agrària d’Alfarràs

Ptda. Sot S/N, 25120 Alfarràs

aecaalf.daam@gencat.cat

També podeu veure la nostra escola al nostre Tour Virtual 2021 o veure informaciói dels cicles a la nostra pàgina WEB!

Si no podeu assistir el dia de la jornada, podeu posar-vos en contacte per tal de concertar cita un altre dia.

A més a més us donem l’oportunitat d’aconseguir un lot de productes de l’Escola! Aquest es sortejarà entre totes i tots els inscrits que assisteixin a la jornada de Portes Obertes, que serà on i quan s’anunciarà el guanyador/a!

Molta sort i… Bon profit!

Inscripcions Portes Obertes

FORMA’T,  VIU L’AGRICULTURA,  SENT LA NATURA!