Ja tenim el mesurador de concentració de clorofil·la

Ja disposem a l’escola d’aquesta eina portàtil que fa la mesura ràpida de la concentració de la clorofil·la en unitats absolutes de µmol de clorofil·la per metre quadrat de la superfície de la planta.

La concentració de la clorofil·la és un indicador indirecte de la salut de la planta, del seu estat nutricional, de l’impacte de l’estrès ambiental i les necessitats de fertilització.

mesurador de clorofil.la

Permet fer la mesura de la concentració a les fulles durant el seu creixement i portar un control ràpid d’una fulla i de moltes perquè emmagatzema les dades. Les dades es poden descarregar a l’ordinador i les mesures es poden geolocalitzar amb un GPS.

A l’escola ens servirà, a més, per correlacionar l’estat de fertilitat del sòl mesurat amb les cromatografies i la resposta en concentració de clorofil·la.