Inici curs 23-24

Un any més comença un curs escolar carregat de ganes i il·lusió per atendre i ensenyar els nostres alumnes. Aquest any 23/24 continuem amb el cicle formatiu de grau mitjà en Producció agroecològica i el cicle formatiu de grau superior en Paisatgisme i medi rural.

Els estudis de formació inicialn la base per formar als futurs productors, ramaders i treballadors del sector agrari de les nostres terres.

Formar-se és una manera d’adquirir noves idees, veure la projecció del nostre sector i reconèixer les línies de treballar del futur.

Aquests tipus d’ensenyaments són molt útils per a joves que volen incorporar-se a l’explotació familiar o volen gaudir de les línies d’ajuts a la Incorporació de Joves Agricultors que ofereix el departament.

El curs actual ve carregat de novetats, jornades i cursos de formació contínua que aprofundeixen en temes emergents con la digitalització de l’agricultura, l’assessorament en fertilitzants i etc.

Desitgem que gaudiu del curs que comença.