I Jornada Tècnica en línia de l’EA Alfarràs – Comercialització de productes ecològics-

I Jornada Tècnica en Línia a l’Escola Agrària d’Alfarràs
Temàtica: Comercialització de productes Ecològics  en el  marc de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica

L’Escola Agrària d’Alfarràs va organitzar 23 d’octubre la primera Jornada de Transferència Tecnològica en línia en el marc se la Setmana Bio per l’alimentació ecològica.
Els assistents van poder gaudir de les ponències del president del CCPAE el senyor David Torrelles de manera conjunta amb l’inspector del CCPAE, L’Oriol Ferrer.

Les ponències van tractar de com comercialitzar productes ecològics i quin és el seu procediment per la seva correcta certificació. Per conèixer les següents jornades busca al menú l’apartat de Formació Contínua.

Si esteu interessats podeu visualitzar la Jornada PATT en el següent enllaç:

Visualitza la JORNADA