GRAFFITI 50 ANYS

Cristina Dejuan va estudiar il·lustració, disseny gràfic i arts del llibre a Lleida, Barcelona, Bristol y Paris. Al acabar els estudis va anar a viatjar pel món i va començar a pintar murals per poder tenir ingressos a mesura que es movia per diferents països.

Després d’uns anys explorant l’art mural comença nous projectes per tornar a connectar amb  la il·lustració, la serigrafia, el gravat i la ceràmica, ja que es considera una artista multidisciplinar que necessita canviar de tècnica segons el concepte a tractar o el projecte en el que treballa.

En aquest cas ha dissenyat un mural commemoratiu dels 50 anys d’escoles agràries tot agafant com a motius:

• El logo personalitzat per a l’Escola Agrària d’Alfarràs.
  • El préssec de l’escola que és la varietat que es va caracteritzar i es va patentar ja fa uns anys.
  • El caragol típic de les terres lleidatanes.
  • La fauna auxiliar que també va plasmar en l’anterior graffiti.

Com en l’ocasió anterior, l’alumnat intern de residència de l’escola ha col·laborat en la realització de la pintura mural.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *