Festa d’exalumnes Escola Agrària 50 anys !

Benvolguts,

Com ja sabeu enguany, l’Escola Agrària d’Alfarràs, fa 50 anys. El proper 21 d’octubre i ho volem celebrar amb els nostres exalumnes.

Per això hem preparat tot d’activitats per poder retrobar-nos i recordar temps passats. Us enviem el programa d’activitats adjunt.

• 11:00    Arribada dels alumnes i companys. Recollida de la identificació.
        • Demostració de vol de dron a càrrec de Terradron.
        • Exposició de l’obra d’Antònio Galeote, La química de l’art (imatges de soques d’arbres).
        • Visita guiada per les instal·lacions de l’escola: aules, residència i exteriors.
        • Exposició de fotos d’antics alumnes i companys i visionat de vídeos.
        • Foto per promocions al graffiti commemoratiu de l’hangar.
  • 12:30    Parlaments d’alumnes i companys.
  • 13:30   Refrigeri lliure. Premeu aquí si hi voleu assistir.
  • 14:30   Si us voleu quedar a dinar i fer reserva ens heu d’avisar i entrar aquí.

US ESPEREM, TENIM MOLTES GANES DE TROBAR-NOS!