Espais

Al centre hi ha dues aules destinades als alumnes: l’aula dels Ocells (infants de 1-3 anys) i l’aula de Peixos (infants de 0-2 anys). En aquests espais és a on els infants hi realitzen la majoria d’activitats, hàbits i rutines. Una tercera aula està destinada al descans dels infants.

L’escola també disposa d’una sala polivalent a on s’hi realitzen les sessions de psicomotricitat i propostes que requereixen espais amplis. Aquesta aula està compartida amb els alumnes d’infantil de l’escola CEIP Basseroles.

El taller representa un espai creatiu, a on els infants poden desenvolupar la seva creativitat, descoberta i imaginació a través de materials que pretenen potenciar l’experimentació lliure i l’expressió plàstica.

Un altre racó del centre és l’espai familiar. Situat just a l’entrada de l’escola és un espai a on famílies i infants poden gaudir d’una estona junts en moments d’arribada o sortida.

Gaudim de dos espais exteriors creats per oferir als infants nous reptes i un gran ventall de possibilitat d’aprenentatges en un entorn natural i segur amb sortida directe des de les aules.

El centre també disposa de cuina pròpia centralitzada amb cuinera, actualment gestionada per 7itria.