Dijous llarder i carnestoltes 2021

El passat dijous 11 de febrer, tota l’escola vam compartir una jornada molt especial.

A primera hora del matí, els alumnes de primària van disfressar-se i van representar l’obra clàssica “El carnaval dels animals” de Camille Saint-Saëns. Cada curs es va disfressar d’un animal diferent, i va ballar la cançó que li corresponia. Fes clic al vídeo que tens a continuació per veure’n el resultat.

Després dels balls, tots els alumnes de primària i secundària van anar d’excursió a diferents llocs del nostre entorn proper per celebrar dijous llarder. Ja sigui a la Font de la Formiga, Cal Sastre, el Nen Jesús… a tot arreu vam menjar entrepans de botifarra per no deixar perdre aquesta tradició. Fes clic a la següent imatge per veure les fotos de totes les sortides.

Per rematar el dijous, els alumnes d’ESO van gaudir d’un concurs d’habilitats semblant al programa televisiu Got Talent. Els que van voler, van demostrar de què són capaços i, tots junts, van passar una tarda molt entretinguda. Aquí us deixem les fotos dels protagonistes.