Dia Escolar de la No-violència i la Pau 2021 (DENIP)

El divendres 29, tots els alumnes de la Llar Infantil “Les Cent Fonts” i del Col·legi Sant Josep vam celebrar conjuntament el dia escolar de la No-violència i la Pau.

A partir dels dissenys sobre paper dels alumnes d’ESO4, vam dibuixar i pintar un mural en una de les parets exteriors de la Residència de Gent Gran de Sant Hilari Sacalm. En aquesta creació hi va participar tota l’escola, des dels alumnes d’infantil fins als d’ESO. Tots hi van aportar el seu granet de sorra pintant-ne una part.

Vols veure com van treballar aquest dia i tot el que implica alguns grups de l’escola? Clica a les següents pestanyes i descobreix-ho!

Ballem el Swing de la Pau!

Fem decoracions per l'escola amb el símbol de la Pau i creem un mural cooperatiu.

Inventem una coreografia per la cançó La Guspira de La Pegatina.
Escollim la part que més descriu el Dia de la No Violència i la Pau i creem passos de ball!

Cantem la cançó La Guspira del grup La Pegatina.

Fes clic a la foto del mural i accedeix a l'àlbum de fotos del procés.

En moments de conflictes bèlics, discriminació, odi, violència de gènere… eduquem.

“Sigues el canvi que vols veure al món”