Serveis Digitals

L’oferta de Serveis Digitals constitueix un element molt important de l’engranatge d’un centre educatiu.

Moodle: és plataforma d’aprenentatge a distància (e-learning) basada en programari lliure.És un sistema de gestió avançada (també denominat “Entorn Virtual d’Ensenyament-Aprenentatge
(EVEA)”o “EVA”; és a dir, una aplicació dissenyada per ajudar als educadors a crear cursos de qualitat en línia.
El centre ofereix aquest tipus de plataforma des de EI a 4t d’ESO. Els alumnes poden presentar treballs, fer exercicis i saber les qualificacions de les diferents matèries que s’imparteixen en cada curs. Els/les pares/mares i tutors poden veure el seguiment del procés  d’estudi-aprenentatge dels estudiants. L’accés al sistema és personal. Les claus d’accés les han de tenir els alumnes i els seus pares o tutors.

La resta d’activitats les podeu veure en el compte d’ Instagram  o en el mateix espai Web.

Tenim el compte de Facebook i Twitter
Altres serveis que dona el centre els podeu veure en el menú. d’aquest espai WEB

.