Història

Les Religioses Serventes del Sagrat Cor de Jesús és una Congregació de Religioses que va ser fundada a Vic a finals del segle XIX pel sacerdot Joan Collell. La creació d’aquesta obra sorgeix de la necessitat d’atendre les joves obreres i l’educació dels seus fills en un moment de gran industrialització a Catalunya.

El Col·legi Sagrat Cor es va fundar l’any 1939 per tal de cobrir les necessitats escolar del barri. Inicialment era un centre per a nenes. Però des de la dècada dels ’80 passa a ser una escola mixta.

Som el segon mil·leni. Ja portem més de 80 anys  “fent escola”.

Pel nostre centre han passat moltes persones que han crescut amb nosaltres i ens han fet créixer. Hem patit canvis en les formes d’ensenyament-aprenetatge al llarg d’aquest temps. En aquests darrers anys ens hem anat adaptant els canvis en les lleis Educatives com en les tecnològiques incorporant-los al dia dia. Com també els treballs per projectes en tots els cursos, és a dir, des de EI a ESO.

Actualment la relació, coordinació i comunicació  entre els  col·legis de la congregació fan que hi hagi un projecte comú on la implicació  i la responsabilitat sigui compartida. Les nostres escoles volen formar persones  conscinets, competents i compromeses en tots els àmbits de la vida.