Aula d’acollida

A l’aula d’acollida atenem tots els alumnes nouvinguts de l’escola i els ajudem amb l’adquisició de la llengua vehicular del centre, el català, per poder comprendre i tenir millor relació a l’aula ordinària.

Aquesta atenció és personalitzada i enfocada a les necessitats educatives, emocionals i personals de l’alumnat.

Actualment, per la covid, ens organitzem pels grups bombolla de l’aula ordinària i treballem entre nosaltres a través de metodologies diverses.

Fem jocs, presentacions, activitats que ens ajuden a expressar-nos amb una llengua que no coneixíem i que estem aprenent, treballem vocabulari, fem alguna representació…

També, parlem sobre la nostra terra, les nostres tradicions i la nostra cultura i els expliquem a la resta de companys com és el país que ens ha vist créixer fins aleshores.

Això ens ajuda a conèixer la llengua de forma significativa i de mica en mica anem agafant el ritme de l’aula ordinària.

A l’aula d’acollida aprenem i coneixem les arrels dels nostres companys, els aprenem a estimar tal com són