2a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de La Selva II 2014

El passat divendres 9 de maig, a les 6 de la tarda i al Teatre de Blanes l’alumne Aniket Mavlankar va representar a la nostra escola en la 2a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de la Selva II 2014.

La Mostra de Treballs de Recerca pretén ser un punt de trobada entre estudiants de batxillerat dels diferents instituts de la zona, per tal que puguin compartir i difondre les seves investigacions.

La Mostra té l’objectiu de reconèixer l’esforç realitzat per l’alumnat i el professorat que el tutoritza. Els treballs presentats passen un procés de selecció previ realitzat per cadascun dels centres participants, en el qual es valoren la creativitat, la innovació i l’aplicació de diferents estratègies de recerca. A l’edició d’enguany s’hi van presentar 12 treballs de recerca d’alumnes de batxillerat dels centres de La Selva II.