Mostra de dansa contemporània “5 BODIES 1 ORGANISM”

El passat divendres 12 de novembre a les 20 h va tenir lloc al Teatre de Blanes la Mostra de dansa contemporània “5 BODIES, 1 ORGANISM”.

La Mostra forma part del Treball de Recerca de l’alumne Jordi Rodés i Gironès, alumne de 2n de batxillerat del Col·legi Immaculada Concepció de Lloret de Mar, que ha creat i dirigit la coreografia. Acompanyat de 4 ballarines -Carla Esteban, Isabel Stutje, Selena Polo i Paula Vives-, la mostra va consistir en 5 balls individuals, en què cadascun volia expressar una emoció, 3 balls duals i un ball final grupal.

Els espectadors vam poder accedir a través d’un codi QR, present en el fullet descriptiu de l’espectacle, a un formulari on en Jordi preguntava per l’emoció que ens havia generat cadascun dels balls -entre d’altres qüestions-, amb la finalitat de poder avaluar els seus objectius.

El públic va gaudir d’un espectacle molt i molt emocionant i d’una qualitat excel·lent!!!

Aquest ha estat el primer tastet dels magnífics Treballs de Recerca que ens esperen aquest curs!