Excursió a l’Escola Tres Pins

Lligat amb el nostre projecte de les limitacions, l’Escola Tres Pins de Barcelona ha acceptat fer un intercanvi d’activitats amb els nens i nenes de 4t de Primària. Durant aquestes setmanes, hem creat la lletra de les Nadales d’aquest curs i les hem après a cantar amb llengua de signes. I ells ens han explicat el seu projecte de Medi i ens han fet un detall per cada un de nosaltres amb el nom escrit amb signes. Però una de les coses que més ens ha agradat és identificar quins nens i nenes eren sords i quins eren oients com nosaltres, perquè tots han utilitzat la llengua de signes fins al final!

A més a més, també hem visitat els Jardins de Laribal on hem pogut esmorzar i dinar.

Aquí us deixem les imatges de la sortida.