1a Trobada amb l’expert Marc Felip dels alumnes de “Mobilitzem la Informàtica” de 4t d’ESO

Aquesta setmana els alumnes de “Mobilitzem la informàtica” de 4t d’ESO han realitzat la primera vídeo-trobada amb l’expert en ideació de mSchools Marc Felip per tal d’ajudar-los a decidir quin problema acabaran resolent amb el desenvolupament d’una App per a dispositius mòbils.

Marc Felip és Director Executiu Principal (CEO) de Dual Domotics i Director de Tecnologia de la Informació (CTO) de Dual Diversion i amb amplia experiència en programació i robòtica, també educativa.

Els alumnes li han presentat les seves propostes i han pogut preguntar totes les qüestions i dubtes que tenien a en Marc que els hi ha contestat i resolt de forma molt constructiva i enriquidora.

Ara hauran de redactar l’Acta de la Trobada i reflexionar sobre tot el que han estat parlant per acabar de decidir en quin projecte es volen engrescar. I en el qual en Marc s’ha ofert com a tutor per ajudar-los sempre que en tinguin necessitat.

Moltes gràcies Marc!! I felicitats a tots/es perquè tal i com esteu treballant segur que en sortiran uns molt bons projectes!!!