MOLT BÉ REVA!

2n PREMI PER A L’ALUMNA REVA DHAWAN EN LA 1a FASE DELS PREMIS TECNO Baells

L’alumna Reva Dhawan va guanyar el 12 de juny el 2n premi en la 1a fase del Premi BAELLS Propeller Challenge 2017 dels PREMIS TECNO Baells. Aquest premi el convoca l’Agència de Desenvolupament del Berguedà i la Universitat Politècnica de Catalunya mitjançant l’EXPLORATORI dels Recursos de la Natura. I hi podien optar Treballs de Recerca de Batxillerat i Projectes de Cicles Formatius de Grau.

El premi consistia en 100 € per tal de realitzar un prototip, en aquest cas una app i concretament un Quiz sobre l’embassament de La Baells. Un diploma de reconeixement i una activitat gratuïta per a dues persones a escollir d’entre totes les activitats programades en el Festival d’estiu a la Baells 2016. I l’escola ha estat premiada amb un curs EXPLORA gratuït i la participació a la Fira del Coneixement. Dels 3 seleccionats, el juny  de 2017, en el marc del 17è Festival d’Estiu de La Baells, es presentarà el prototip i un optarà al Premi BAELLS Propeller Challenge 2017.