EDUKIDS, un projecte, una il·lusió!

Aquest curs l’escola Immaculada Concepció de Lloret de Mar ha implementat la proposta didàctica “Mobilitzem la informàtica” del programa mSchhols per a 4t d’ESO que planteja la matèria com un projecte, els objectius principals del qual són la creació d’una empresa i el desenvolupament d’una app.
Tres grups van presentar el seu treball al concurs App Awards 2016. I d’entre els 228 treballs presentats de 78 centres educatius de Catalunya, el grup format per Àlex Agúndez, Berta Castro, Clàudia de Diego, Marçal Martínez i Jordi Pardo, amb la seva app EDUKIDS, va resultar finalista.
En paraules dels alumnes:
“EDUKIDS està destinada principalment als nens d’Educació Infantil, ja que, en l’àmbit del centre, fem un programa d’apadrinament amb els nens de P-3, i hem pogut veure de prop com són, el que treballen, com pensen…”
El dissabte 4 de juny es va celebrar a l’Auditori de Barcelona la Jornada App Awards 2016. L’app EDUKIDS de la Immaculada Concepció va resultar guanyadora en la categoria d’aplicacions educatives d’ESO.
Moltes felicitats!!!

Jordi Gibert