I5.Sortida a Ajúkids

El curs arriba ja al seu final i també el final d’un cicle on hem crescut tots junts. Hi ha hagut moments molt valuosos, molt intensos, moments molt divertits. Hem après tantes coses!

Avui hem fet la nostra última excursió a Ajukids.
El JOC ha sigut el resum de què hem gaudit en aquest cicle.

Us deixem unes fotos per tal que els vegeu gaudir.