Participem en el grup de treball SOAC+16

El Servei d’Orientació d’Àmbit Comunitari (SOAC) és un recurs del Pla Educatiu d’Entorn coliderat per l’Ajuntament de Lleida i el Departament d’Educació que ofereix acompanyament i orientació integral al llarg de tot el procés educatiu. Es considera que l’orientació esdevé una responsabilitat transversal i compartida entre tots els agents que intervenen en els processos de formació, en referència a centres i serveis educatius però també a altres entitats educatives, sociosanitàries o laborals, públiques i privades, i de caire formal, informal i no formal.

En el SOAC hi ha diferents grups de treball i les escoles de persones adultes encaixem en el grup +16, dedicat al disseny, implementació i avaluació d’actuacions educatives i orientadores per a població major de 16 anys no escolaritzada o escolaritzada en ensenyaments postobligatoris. Es tracta d’idear estratègies i accions conjuntes per tal d’acompanyar les persones en el procés de construcció de trajectòries personals d’èxit educatiu, professional i personal.

Fa uns dies una delegació del CFA Victorina Vila va participar en la primera reunió d’aquest curs del grup de treball SOAC+16 per tal d’iniciar col·laboracions i treball en xarxa amb centres, entitats i serveis educatius i orientadors del territori.

Les fotografies són gentilesa de la Fundació Aspros