Meeting in Falköping

Our Erasmus+ project sent five teachers to Sweden at the end of September. The School for Adults in the town of Falköping is a huge building with more than sixty teachers who teach cookery, sewing instruction, Swedish for newcomers, foreign languages, etc… Lärcenter Falköping has also two important annex buildings: one for vocational studies and another one for the cooking school. In fact, students from this later school offered us a delicious lunch, cooked and served by themselves. We appreciate their cordiality and admire their work!

La darrera setmana de setembre cinc professors del CFA Victorina Vila van viatjar a Suècia en el marc del projecte Erasmus+ en el que estem involucrats. L’escola d’adults de la petita ciutat de Falköping és un edifici enorme amb més de seixanta professors i professores que imparteixen classes de cuina, costura, suec per a persones migrades, llengües estrangeres, etc… Lärcenter Falköping disposa també de dos edificis annexos: un per estudis professionals de secundària i l’altre per l’escola de cuina. De fet, l’alumnat d’aquesta última escola ens va cuinar i servir un dinar deliciós. Vam gaudir molt de les visites i admirem la seva manera de treballar!