Instruccions per confirmar la matrícula

En aquesta publicació s’explica com podreu confirmar la matrícula aquells que vau ser admesos a la preinscripció del juliol i aquells que vau ser alumnes del curs passat i vau reservar la plaça pel 2023-2024. Podreu fer-ho de forma presencial o telemàtica.

Confirmació presencial

Els terminis de confirmacions presencials són els següents:

• Si vau ser alumnes del CFA Victorina Vila durant el curs passat i vau reservar la vostra continuïtat al juny, heu de confirmar la vostra matrícula el dia 4 o el dia 5 de setembre.

• Si vau resultar admesos en el procediment de preinscripció del mes de juliol, heu de confirmar la vostra matrícula del dia 6 al dia 8 de setembre, ambdós inclosos.

L’horari d’atenció serà de 9h a 12h i de 17h a 19h  tots els dies del termini. El pagament de l’aportació de matrícula no es podrà fer amb targeta.

Confirmació telemàtica

Per confirmar la vostra matrícula pel curs 2023-2024 de manera telemàtica heu de seguir els passos següents:

PRIMER PAS:

• Si vau ser alumnes del CFA Victorina Vila durant el curs 2022-2023 i vau confirmar la vostra continuïtat pel 2023-2024 al juny, empleneu aquest formulari (obert el 4 i el 5 de setembre).

• Si vau resultar admesos en el procediment de preinscripció del mes de juliol, empleneu aquest formulari (obert del dia 6 al dia 8 de setembre, ambdós inclosos).

Si voleu confirmar la matricula de més d’un ensenyament heu d’omplir un formulari per cada ensenyament al que us matriculeu.

SEGON PAS: Seguiu les instruccions que us arribaran per pagar l’aportació de matrícula.

Començament de les classes

Telegram és l’eina que utilitzarà el professorat per comunicar-se amb vosaltres.

PRIMER PAS:

SEGON PAS: Si encara no ho heu fet, subscriviu-vos al canal públic de Telegram del CFA Victorina Vila:   https://t.me/cfavictorinavila   (o poseu “cfavictorinavila”  -sense les cometes-  al buscador de Telegram). En aquest canal general rebreu avisos, notícies i tota la informació del començament i funcionament de les classes.