Els terminis de confirmació de matrícula pel curs 2026-2027 seran els següents:
- Els que heu estat admesos en el procediment de preinscripció d’aquest juliol teniu la plaça guardada i ens haureu de confirmar els dies 2, 3 o 4 de setembre que efectivament us voleu matricular.
- Els que ja heu estat alumnes el curs 2025-2026 i al juny vau demanar que se us guardés la plaça, haureu de confirmar que us voleu tornar a matricular els dies 7, 8 o 9 de setembre.
- Si el dia 14 queden vacants per omplir de cada grup, tindran preferència aquells que s’han preinscrit i han quedat en llista d’espera. Les persones de les llistes d’espera hauran d’acudir al centre el dia 10 de setembre en els horaris següents:
– a les 10h ensenyaments d’Etapa Instrumental;
– a les 10.30h ensenyaments de Francès;
– a les 11h ensenyaments d’Anglès;
– a les 11.30h ensenyaments de Competic;
– a les 17h ensenyaments de Castellà;
– a les 18h ensenyaments de Català,
per tal de gestionar la matrícula segons l’ordre establert a partir del sorteig del dia 7.
- Finalment el dies 15 i 16 de setembre oferirem públicament totes aquelles places que encara quedin per cobrir.
La confirmació i el pagament de l’aportació es podran fer de manera telemàtica o presencial, excepte la de les persones de llista d’espera, que serà exclusivament presencial. A finals d’agost us explicarem amb detall com podreu fer tots els tràmits.




