CODA, a film to enjoy

Students from  all groups of English in CFA Victorina Vila  and some teachers met at the Funatic cinema in an afternoon session on Monday 21st February and in a morning session on Thursday the 24th. Everybody agreed on the fact that CODA is a funny and sensitive film which made them laugh and cry at the same time. The activity had large involvement, which all English teachers really appreciate.

Alumnat de tots els grups d’anglès i alguns professors del CFA Victorina Vila ens vam trobar al cinema Funatic en una sessió de tarda el dilluns 21 de febrer i una sessió de matí el dijous 24. Tothom va coincidir en afirmar que CODA és una pel·lícula força divertida. També ens van dir que la pel·lícula els havia fet plorar i riure ja que és alhora divertida i emotiva. Hi va haver molta participació, cosa que ens fa especialment contents.