El passat 24 de novembre l’alumnat dels grups de tarda de GES va rebre la visita d’Anna Sàez, la directora del Diari Segre. Aquesta trobada va ser una bona oportunitat per compartir experiències i reflexionar sobre la importància de la informació local, així com sobre el paper dels mitjans de comunicació en l’educació i en la societat.
Durant l’activitat l’alumnat va poder interactuar amb la directora i plantejar-li preguntes, tant sobre el món del periodisme com sobre el llibre que acaba de publicar. L’Anna Sàez va captivar els assistents gràcies a la seva proximitat i a la seva capacitat comunicativa, tot explicant la història del seu darrer llibre –L’enverinadora– i compartint el seu recorregut professional i vital fins a arribar a ser directora del diari. També va explicar que prové d’una família molt humil i que coneix de primera mà què significa començar des de zero i arribar al punt on es troba actualment, tant en l’àmbit professional com en el personal.
La visita va deixar una empremta molt positiva i va incrementar notablement l’interès de l’alumnat pel món periodístic. Moltes gràcies, Anna!









