8 de març de 2018

El CFA Torre Romeu també  suma i organitza actes  commemoratius  del  8 de març de 2018, com hem fet cada any. No dediquem un sol dia a la nostra reivindicació del paper de la dona. Cada any dediquem la setmana a conèixer les biografies de dones que han fet coses importants, unes amb més visibilitat que d’altres.  Aquest any els estudiants de Compètic han portat a terme dues tasques diferents:

Compètic Inicial  ha organitzat un concurs de dones a la història. Mitjançant els treballs amb processador de text han realitzat  uns pòsters amb la fotografia de dones que s’han penjat al passadís de l’escola. La resta d’alumnes de l’escola hauran d’endevinar  qui és cada una d’elles i col·locar els seus noms al peu de la foto. Qui s’equivoqui podrà trobar al revers de la foto allò més destacat de la vida del personatge.

Compètic 1  ha guarnit un altre racó de l’escola amb els seus treballs de cartells promocionals, han utilitzat el Gimp , el Word, el Pic Monkey i el Paint.

A les classes de llengües  (Català, Castellà i Anglès) s’han treballat contes, textos o relats breus de dones.

Des de el CFA Torre Romeu continuarem  fomentant l’estudi, la formació i la cultura. Us acompanyarem en el camí i us encoratjarem perquè no defalliu, perquè el coneixement us farà lliures. Scientia liberabit vos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *