Presentació

Estàs al blog de la Biblioteca del CFA Torre Romeu. Una proposta més que posem al vostre abast per tal de continuar la nostra feina diària: un espai de comunicació, participació i intercanvi. El nostre lloc de pas obligat que aspira a que vulguis quedar-te una bona estona.
És un blog que acaba de néixer i per tant viurem totes les etapes de creixement amb vosaltres. Volem que doneu sentit i col·laboreu per ampliar i millorar la nostra oferta.

Des d’aquí volem :

• Fomentar el gust per la lectura.
  • Difondre les nostres activitats d’aprenentatge i formació.
  • Fomentar la participació i la implicació de tot l’alumnat.
  • Fer nostres totes les activitats que la Biblioteca del barri ens oferta.

La nostra motivació per crear aquest blog ha estat disposar d’una eina que ens permeti difondre totes les activitats que a l’escola realitzem entorn a la lectura. Creiem fermament que el blog ens ajudarà a dinamitzar les pràctiques lectores que tenim a l’escola. Si mes no aspirem a implicar a tota la comunitat educativa en el gust per la lectura i per això contem amb tu.

El blog s’ha fet per vosaltres: alumnes i famílies. Tot i que també el personal docent de l’escola el gaudirà : dissenyarem activitats de participació al blog i no pararem de motivar-vos per treure el major rendiment possible del mateix.

Què hi trobaran els usuaris?
Un espai de trobada, lluminós i agradable. Un espai on podràs llegir, consultar i repassar amb els companys. Gaudir del servei de préstec. Participar de les activitats programades per la biblioteca. I tot sense cap limitació dintre del nostre horari lectiu.

Donat que aquest és un claustre molt petit, tots els mestres participaran al blog. La gestió i administració estarà al càrrec de la coordinadora TAC, direcció i l’administrativa del centre.

Normativa.-

La nostra biblioteca no és una sala. És un lloc de pas, trobada, espera. Un lloc de pas a les aules, un lloc de trobada de companys, on comenteu o acabeu feines i també un espai d’espera a que arribi el nostre moment d’entrar a classe.

Les normes són les mateixes que a la resta d’espais del centre, aquelles que entreguem a cada alumne a començament de curs junt amb la carta de compromís educatiu. Normes que es poden resumir en un comportament adient per preservar la convivència. Respecte a les persones, al material, mobiliari… no cal tenir cap carnet, només ser alumne del centre.  El servei de préstec  funciona amb un sistema de registre de sortides i entrades a càrrec de cada tutor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *