Celebrem el Dia Internacional de la Llengua Materna

El passat 21 de febrer vam celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna amb diverses activitats. A l’escola vam anar construint al llarg del dia un gran mural amb paraules boniques en les llengües maternes dels nostres alumnes. Havia de quedar ben ple i ho vam aconseguir.

La jornada va culminar amb l’assistència d’un grup d’alumnes a l’acte institucional que es va dur a terme a la sala d’actes dels Serveis Territorials de Cultura.

Enguany, el tema de la trobada era “Com parla dels cicles de l’any la teva llengua. A la sala s’hi van aplegar aprenents de català de tres centres educatius de la ciutat de Tarragona: l’Escola Oficial d’Idiomes de Tarragona, el Servei Lingüístic de la Universitat Rovira i Virgili i, com ja és tradició, la nostra escola, el CFA Tarragona.

A la primera part de l’acte, els aprenents representants de cada centre ens van explicar frases fetes relacionades amb els cicles de l’any en onze lllengües diferents. De la nostra escola, hi van participar el Muhammad (FI-3), el Razvan (GESO-1) i l’Akram (GESO-2). Va ser un orgull escoltar-los i acompanyar-los.

Les diferents exposicions van ser interpretades en llengua de signes catalana, que va tenir un paper important en la segona part de l’acte.

Va ser una jornada molt intensa i emotiva. Gràcies a tots per haver-hi participat.

1. Berenice

Bona tarde a totom.,
    Soc una alumne de competic, hi he de dir que aquesta activitat em va agradar motL per que he après, el que no m’imaginaba que existia el dia de la llengua materna I aquest cartell per mi ha paregut idea bonIsima