VIATGEM

A qui no li agrada conèixer els indrets més bonics del nostre planeta?

Durant els mesos de febrer i març els grups de Formació Instrumental 3/4 hem fet una volta pel món. Primer, vam anar a l’espai exterior, vam visitar la Via Làctia i el Sistema Solar i d’aquí vam agafar un coet en direcció a la Terra. Hem navegat pels oceans i mars, hem travessat continents i hem admirat les meravelles d’alguns països. En aquest viatge, hem conegut la història de vida de quatre nenes i nens de diferents països visualitzant el documental “Camí a l’escola”. La part final del viatge ha consistit en la realització d’un mapa mundi on l’alumnat han fet les descripcions de monuments tan emblemàtics com la Torre Eiffel, les catarates del Niàgara, el Taj Mahal, la Gran Muralla Xinesa, la Sagrada Família, els Moais de la illa de Pasqua… i així fins a vint-i-quatre meravelles.