CFA Salvador Dalí i el COVID19

El Claustre del CFA Salvador Dalí ens vam reunir la setmana passada i vam decidir que faríem arribar als nostres alumnes (a través de la cartellera dels mòduls residencials) uns missatges d’ànim degut a la situació excepcional que estan vivint (i que estem vivint tots).

També vam… Llegeix més»

TALLER D’ART I EXPRESSIÓ

Els alumnes del Taller d’Art i Expressió estan participant en un projecte d’animació amb els alumnes de 6è del CEIP Montserrat Solà. Aquest és el seu primer treball.

l’EQUIP VTS DEL CFA SALVADOR DALÍ

L’equip d’innovació educativa del CFA Salvador Dalí es reuneix per parlar del disseny i la implementació de la Tècnica VTS (Visual Thinking Strategies) a l’escola.

TALLER D’ART I EXPRESSIÓ

Els alumnes del taller d’Art i Expressió han participat en el projecte TÀNDEM, un diàleg artístic entre els alumnes del CEIP Montserrat Solà i els nostres alumnes. L’aventura va néixer amb les taules viatgeres, taules identitàries on avoquem qui som, com som, què anhelem..

STOP ACCIDENTS

A l’escola hem recordat la importància de la prevenció d’accidents a l’hora d’agafar la carretera, fent ús de qualsevol mitjà de transport.

Hem rebut la visita de l’Oriol, bomber, i de l’Àngel, víctima d’accident de trànsit ara fa 14 anys.

Els dos ens han explicat… Llegeix més»

LLUITEM CONTRA EL COLESTEROL

L’equip metge del centre ens ha informat del significat de la paraula “colesterol”.
També hem vist quins són els hàbits que fan pujar el colesterol i quins són els que controlen l’excés.

Els alumnes han estat molt participatius, fent preguntes del tipus “Què puc menjar a… Llegeix més»

Com ens imaginem el nostre laberint?

Us presentem un treball literari sorgit a partir de les inacabables històries de la mitologia grega. Ja ho va escriure el professor Emilio Lledó: “Estos griegos son acomplejantes” i des del nostre humil coneixement afirmem que tenia raó: les narracions gregues, malgrat ser pròpies de… Llegeix més»

FESTA FI DE TRIMESTRE-NADAL 2019

Aquest divendres 20 de desembre s’ha celebrat el fi de trimestre i la vinguda del nadal a l’escola.
Hem tingut el concert de Jaume Catà i Alfons Encinas, que ens han sorprès amb una música de molt nivell.

Després tots els alumnes i… Llegeix més»

FESTA DE LES FAMÍLIES-NADAL DEL 2019

Per acabar el trimestre i acomiadar-nos fins la tornada de nadal, es va celebrar el dijous 19 de desembre la festa de les famílies. On alguns familiars van poder visitar l’escola i passar una estona agradable amb els seus volguts.
Aquí teniu l’enllaç de la galeria… Llegeix més»