HEM FET DE PALETES…

Dijous 13 de juny les aules d’Anglès 1, Formació Instrumental 1 i Català 1 vam realitzar una activitat conjunta molt original: la construcció d’una casa de xocolata.
Tot va començar a l’aula de Català amb l’estudi del vocabulari domèstic. Va seguir amb la lectura i… Llegeix més»

FRANKESTEIN, un treball literari

Us presentem el treball realitzat pel grup de GES 2 durant aquest 2n. trimestre a partir de la lectura compartida de la novel·la Frankenstein de Mary Shelley.
Pels mestres de Comunicació ha estat un experiment per dos motius: el primer, per assumir, com a proposta… Llegeix més»

SETMANA DE L’ESPORT

La setmana de l’1 al 5 d’abril els grups de Formació Instrumental han participat en la Setmana de l’Esport.
L’objectiu d’aquesta activitat era conscienciar als nostres alumnes de la necessitat de fer esport, o millor dit, intentar evitar tenir una… Llegeix més»

CANÇONS QUE EXPLIQUEN LA HISTÒRIA

Quantes vegades has escoltat una cançó però no has entès el seu significat?
Des de l’escola hem fet l’intent agosarat de posar-nos en la pell del cantant amb la bona intenció de desxifrar el contingut i el missatge de la lletra. Així els alumnes de GES2… Llegeix més»