Consulta si tens plaça!

Ja pots veure el resultat de la teva preinscripció i consultar si has obtingut plaça per estudiar en aquest CFA:

ALUMNAT ADMÈS CFA LA VERNEDA

Recorda que, si no vas fer la preinscripció al juny, pots venir al CFA La Verneda a partir de l’1 de setembre per sol·licitar plaça en algun dels nostres cursos de castellà, català, anglès, informàtica (COMPETIC) i educació secundària obligatòria per a persones adultes.

T’hi esperem!

1. Prigent

Bonjour Il reste encore des places en espagnol niveau 2?
    J’ai déjà pratiqué 3 ans d’espagnol au lycée

1. admin Autor de l'article

De momento, no. En enero abriremos la matrícula de los cursos del segundo cuatrimestre, Puedes matricularte en catalán, si quieres 🙂

1. admin Autor de l'article

Hola, el curso de A2 está lleno. Puedes venir en enero para matricularte. En febrero empieza un curso de A2 intensivo.

2. Rosa Martín

Bon dia,

volia saber quan en puc matricular en angles A.1, en el pròxim any o puc començar en el següent trimestre.

Gràcies i salutacions

1. admin Autor de l'article

Bon dia, el curs va començar al setembre passat. És un curs anual. Si vols, t’hi pots apuntar l’any vinent 🙂

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *