Sortida didàctica a Capellades

El passat dia 11 de novembre un grup d’alumnes de Graduat en Educació Secundària i d’Ensenyaments inicials van participar a la sortida didàctica del primer trimestre. Aquest cop vam visitar el Museu-Molí Paperer de Capellades i l’Abric Romaní, un dels jaciments arqueològics paleolítics més importants del món pel que fa l’estudi de l’home de Neandertal.

Durant la visita al Museu del Molí Paperer els alumnes van aprendre a fabricar paper tal i com es feia durant els segles XVIII i XIX. Els alumnes van gaudir d’una visita guiada a les instal·lacions. Al final del recorregut van poder realitzar un full de paper amb les seves pròpies mans.

L’alumnat assistent treballa un dossier amb activitats que integren diferents aspectes del currículum dels àmbits de la Comunicació, Científic i Tecnològic i de les Ciències Socials, àmbits que formen el currículum del Graduat en Educació Secundària.

La valoració de l’activitat ha estat molt positiva per part de tots els assistents, destacant sempre la importància de les sortides didàctiques que es fan al llarg del curs i que permeten reforçar aspectes dels continguts de les diferents àrees d’estudi d’una manera molt més pràctica.

Podeu veure més fotografies de la sortida clicant aquí