Xocolatada solidària Marató 2014

Dimarts dia 25, els alumnes del Centre de Formació de Persones Adultes Escola Marta Mata, van organitzar una xocolatada popular amb l’objectiu de recollir fons per a la Marató de TV3. A l’acte hi va assistir la Regidora d’Ensenyament i Política Lingüística Sra. M. Dolors Sardà, actual responsable política de l’escola, que va aprofitar per conèixer la realitat del centre d’una manera més directa.
L’activitat es planteja com un acte de sensibilització i divulgació de la tasca que realitza la Marató de TV3, que aquest any està dedicada a les malalties del cor. Prèviament s’han realitzat dues xerrades divulgatives amb els alumnes a càrrec d’un facultatiu que va parlar sobre les característiques i la problemàtica d’aquestes malalties.

A l’Escola hi assisteixen un total de 364 alumnes que realitzen cursos que van des de l’aprenentatge de la llengua fins a l’accés a la Universitat. Cal destacar el Graduat en Educació Secundària, amb una oferta de 200 places on l’alumnat matriculat és majoritàriament menor de 25 anys.

Els diners recollits s’ingressaran en nom dels alumnes de l’Escola Marta Mata al compte de la Marató.