Jornada electoral renovació consell escolar

Durant la tarda de dimarts 25  i el matí de dimecres 26 de novembre, l’alumnat de l’escola ha pogut votar la renovació dels seus representants tal com estableix el calendari publicat. La jornada electoral s’ha realitzat sense cap incidència. Divendres 28 es faran públics els resultats de la renovació de tots els sectors. El consell es constituirà el pròxim dia 19 de desembre.
Agraïm a tots els candidats/es la seva participació i les seves ganes de contribuir a la millora del nostre centre. També una menció especial als alumnes que han participat més activament en el procés, ja sigui com a membres de les meses o com a electors.