Xerrades divulgatives La Marató 2014

L’edició 2014 de La Marató de TV3 serà el diumenge 14 de desembre i estarà dedicada a les malalties del cor. Durant els mesos previs a cada nova edició de La Marató, el programa s’acompanya d’una potent campanya de sensibilització i difusió sobre les malalties que són objecte del programa. Aquesta campanya de sensibilització es vehicula mitjançant conferències divulgatives als centres educatius i cívics de Catalunya. Com cada curs, el nostre centre ha volgut col·laborar i ha organitzar dues conferències divulgatives, una al matí i una a la tarda, on la participació de l’alumnat ha estat força elevada.

Com cada any, agraïm a La Marató  la voluntat de difondre les campanyes de sensibilització en l’àmbit educatiu i social i agraïm l’assistència al nostre alumnat.