INFORMACIONS CURS 2020-21

ALUMNAT NOU QUE VA FER LA PREINSCRIPCIÓ AL JUNY

Heu de venir a l’escola a confirmar la matrícula i portar una fotografia tipus carnet i el resguard de l’aportació en concepte de material del 2 al 9 de setembre.

ALUMNAT ANTIC

L’alumnat que ja estava matriculat a l’escola i va confirmar la matrícula al mes de juliol no cal que faci res més.
Si un alumne antic no va confirmar la matrícula al juliol no té garantida la plaça i s’ofertarà com a vacant al setembre.

ALUMNAT QUE NO VA FER LA PREINSCRIPCIÓ AL JUNY

Els alumnes que no van fer la preinscripció però han emplenat el formulari de sol·licitud de vacants durant l’estiu rebran una trucada i seran convocats a l’escola.

INICI DE CURS

El curs acadèmic comença de forma presencial el dilluns 21 de setembre, però amb algunes adaptacions necessàries per a complir les instruccions donades per les autoritats educatives i sanitàries.
Durant els propers dies us informarem mitjançant la web i les xarxes socials de l’horari del primer dia classe de trobada amb el tutor o tutora de cada curs.