VISITES A RAC1 I CATALUNYA RÀDIO

Al llarg d’aquesta setmana hem fet visites a dues emissores de ràdio, el dilluns 20 de gener l’alumnat de GES tarda va anar a visitar el programa “Islàndia” de RAC1, presentat per l’Albert Om. Va ser molt amable, dient per antena que tenien de públic alumnes de l’escola d’adults d’El Clot. Vam escoltar la conversa del dr. Estivill i la Mònica Planas sobre adormir-se als llocs públics. Ella va mostrar les fotos que fa al metro, bus o tren de gent dormint i el doctor va donar-ne l’explicació científica. Després van entrar el Pep Plaza i la Nina a fer la seva secció. Com ens va agradar veure la Nina! El tema de la setmana era l’actitud del públic al teatre; si és teatre musical perquè es posen a cantar i, en general, la mala educació de qui va a un teatre i mira el mòbil, menja fent soroll o parla com si estigués al menjador de casa. Quan es va acabar, ens vam fer una foto amb l’Albert Om, el Pep Plaza i la Maria Xinxó, que és aquesta que veieu aquí.

I dijous 23 vam visitar Catalunya Ràdio i els alumnes de GES matí van participar al programa presentat per la Mònica Terribas, “El matí de Catalunya Ràdio”. També van fer una simulació, gravant un butlletí de notícies.