BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 2020-21

Dilluns 21 va començar el nou curs escolar. Serà un any diferent i que la situació de pandèmia ens ha obligat a fer diverses adaptacions. La més important és l’aplicació de modalitat híbrida, la qual cosa implica que en la majoria de cursos només podreu assistir el 50% de les classes. La raó és poder garantir la distància de seguretat a les aules i per tant no hi cap el curs sencer. Durant la setmana passada el tutor o tutora ja us va dir a quin dels dos subgrups pertanyeu (alfa o beta). Si no o teniu clar contacteu amb ells per correu electrònic.

Podeu consultar el Pla d’Organització del curs a l’apartat DOCUMENTS DE CENTRE.

La direcció i l’equip de professorat hem estat treballant per adaptar els espais del centre i que siguin el més segurs i còmodes possibles.

Les normes de seguretat s’han de tenir presents durant tota l’estada a l’escola.

També estem adaptant tot el material acadèmic i pedagògic i actualitzant les plataformes educatives del centre. Com a novetat, us informem que hem instal·lat una nova xarxa telefònica que permet l’accés wi-fi des de qualsevol punt del centre.